Winkelcentrum TV 

Winkelcentrum TV - Online laten zien wat je offline kunt shoppen
De Nederlandse retail veranderd in een razend tempo. In de komende 10 jaar gaat er waarschijnlijk meer veranderen dan de afgelopen 20 jaar.
De verwende consument wil overal en altijd kunnen kopen.
Om als winkelcentrum te kunnen overleven moet je een sterk DNA gaan ontwikkelen om het verschil te maken met andere winkelcentra.
Wij denken hier met Winkelcentrum TV op in te spelen.

winkelcentrum tv

Waar bestaat een aflevering uit?

Een aflevering van Winkelcentrum TV duurt tussen de 3 en 5 minuten. Hiervoor is bewust gekozen, omdat mensen online niet langer gaan kijken. In elke aflevering wordt duidelijk getoond bij welke winkel we zijn. De presentator zal van buiten naar binnen lopen, zodat de pui van een winkel goed te zien is. Binnen in de winkel wordt een speciale locatie gezocht om met de eigenaar of iemand van het personeel een kort interview te houden. Natuurlijk kan een winkelier zelf bepalen wat ze graag onder de aandacht willen brengen. Dit kan een nieuw product zijn, maar ook de nieuwste mode. Tijdens het interview zullen er beelden van de winkel te zien zijn.

Maak een sterk merk van je Winkelcentrum

Door iedere week op een vaste dag en vast tijdstip een filmpje te posten op je sociaal media kanalen gaan consumenten hier naar uitkijken. Winkelcentrum TV maakt van het Winkelcentrum een sterk merk. Vanuit de luie stoel kijken wat er allemaal te beleven is in de winkels van het Winkelcentrum. Iedere aflevering kan afgesloten worden met een prijsvraag. Hiermee creëer je dat kijkers naar het filmpje uitkijken. Bij het posten van het nieuwe filmpje kan de prijswinnaar van de week ervoor bekend gemaakt worden. De prijswinnaar krijgt natuurlijk een cadeaubon van de winkel uit de aflevering van Winkelcentrum TV.

Bel voor info: 085-4897160

Deel deze pagina met iedereen...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print